بهمن فرد

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

بهمن فرد

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

اختراعات 2020

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۳ ب.ظ

Padrone Ring – جالب ترین ماوس

هر چقدر هم که پد ماوس لپ تاپ ما پیشرفته باشد، باز هم خود موس‌ها به دلیل آزادی حرکت و سرعتی که دارند غیر قابل جایگزین هستند. از جالبترین اختراعات 2020 می‌توان Ring Padrone را نام برد. Ring Padrone یک حلقه انگشتی کوچک و سریع است که می‌تواند به عنوان ماوس کامپیوتر مورد استفاده قرار گیرد. این ماوس حلقه‌ای از طریق بلوتوث کم مصرف به هر دستگاهی متصل می‌شود و تمام حرکات ماوس از قبیل کلیک کردن و یا اسکرول کردن را می‌توانید با این حلقه انگشتی انجام دهید. مهمتر از همه، این حلقه انگشتی در دوازده سایز مختلف عرضه می‌شود و همچنین ضد آب است. به این معنی که شما می‌توانید بدون نگرانی در مورد شکستن یا سوختن قطعات داخلی آن را به هر جایی که دوست دارید با خود حمل کنید.

 

HiMirror Mini – آینه هوشمند

مانند بسیاری از اشیا روزمره زندگی ما، آینه‌های ما نیز هوشمندتر می‌شوند و HiMirror یک شرکت پیشگام در این زمینه است. HiMirror Mini یکی از جدیدترین محصولات اضافه شده به فهرست آینه‌های هوشمند این شرکت است و علاوه بر اینکه به شما این امکان را می‌دهد تا با وضوح بیشتری نسبت به آینه معمولی به صورت خود نگاه کنید، این محصول که از اختراعات سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود، می‌تواند در مجموع 8 مدل مختلف چهره شما را آنالیز کند. این جستجو شامل پیدا کردن چین و چروک، تیرگی پوست، رنگ پوست و بسیاری چیزهای دیگر است.

بر این اساس، آینه هوشمند توصیه‌هایی برای بهبود بخشیدن به پوست شما با مرطوب نگه داشتن آن و یا با استفاده از انواع مختلف لوسیون‌ها برای مقابله با مشکلاتی مانند آکنه ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید محصولات زیبایی بیشتری را فقط با درخواست کردن از الکسا که در این آینه هوشمند تعبیه شده، سفارش دهید.

 

 Dolfi – صابون هوشمند

دیگر وقت آن رسیده تا ساعت‌های طولانی که برای از بین بردن لکه‌های سرسخت لباس‌ها با یک قالب صابون وقت می‌گذاشتید را فراموش کنید. کمپانی دلفی یک صابونی را اختراع کرده است که با تولید امواج فراصوت و بدون هیچ گونه دخالت دست و به طور کاملا اتوماتیک می‌تواند لباس‌ها را تمیز کند و لکه‌ها را از بین ببرد. فقط کافیست تا لباس‌های کثیف خود را در درون سطلی پر از آب و مواد شوینده قرار دهید و اجازه دهید که Dolfi آنها را برای شما تمیز کند. دلفی که اختراع جدید جهان 2020 محسوب می‌شود، مثالی از این است که چگونه فناوری حتی مدل شستن لباس را هم تغییر می‌دهد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷
22 بهمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی